Friss topikok

örömmel,várakozással jöttem,kérem fogadjatok be

2007.05.06. 21:57 - lupus

Címkék: napja anyák

Tűrőképes,nyugodt fazon vagyok.Szeretem az embereket,a természetet.A nőket nem

megérteni próbálom,csak simán tisztelem,becsülöm őket.Tartom magam ahoz a mon-

dáshoz,hogy a legrosszabb nő is jobb, mint a legjobb férfi.

Életem folyamán minden szépet és jót a nőknek köszönhetek,tisztelet,elismerés Nektek

nemcsak ma ANYÁK NAPJÁN!

        Az örök lupus

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretemakutyakat.blog.hu/api/trackback/id/tr8571825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.05.06. 22:54:21

Nagyon szép amit irsz.Nagyon kevés tiszteletben van részünk,talán egyesek meg sem érdemlik. A megbecsülést ki kell érdemelni.Én meg sok férfit becsülök,tisztelek!Szerintem a férfit a nő rontja el.Természet:hogyan szereted? Séta erdőben ,hegymászás göndör hegyekben ,túrázás szklás,vad vidéken?Egyedül,barátokkal kedveseddel,családoddal?Hol jártál már? Ugye mennyit tud kérdezni egy nő?Remélem még sok szépet és jót fogsz kapni aranyos nőktől és a szé természettől.Üdv.

donofrio 2007.05.06. 23:09:32

Ismét én.A kifogott halat bográcsban el is készited valamilyen módon?Pl.korhely halászlé.Sok-sok tejföllel és citromkarikákkal.De finom a halpaprikás túróscsuszával.Hű éhes is lettem!Ha szeretsz utani,akkor más népek étkeit is kedvelhetd.Imádom a rákot,pici polipot,érdekes növényeket,fűszereket.A tudomány ,technikai újdonságok engem is érdekelnek egy bizonyos szintig dehát ugye nő vagyok,ha nem is szőke.A z élet dolgairól talán később (nagy témakör),ha válaszra méltatsz.Üdv.
süti beállítások módosítása